سواد آموزی وپرسش مهر در سال جهش تولید تولید
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سایت سواد اموزی در سال جهش تولید و پرسش مهر21
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آیدی یاهو مدیر
نظرسنجی
علم بهتر است یا ثروت


دستورالعمل برگزاری مسابقه انشاء نویسی ویژه سوادآموزان دوره ی انتقال

در راستای اجرای بخشنامه ی نکوداشت هفته سواد آموزی به شماره 2687/1/2/93 مورخ 4/9/93 ، دستور العمل مسابقه انشا نویسی به شرح زیر ابلاغ می گردد. 

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)   در راستای اجرای بخشنامه ی مربوط به برنامه های  نکوداشت  هفته سواد آموزی  به شماره 2687/1/2/93 مورخ 4/9/93 ، به این وسیله دستورالعمل برگزاری مسابقه انشاء نویسی ویژه سوادآموزان دوره ی انتقال موضوع  روزشمار  دوشنبه هفته مذکور در مورخ8 /10/93 ، تحت عنوان  سوادآموزی و  اقتصاد و فرهنگ در پرتو عزم ملی و مدیریت جهادی، به شرح زیر ابلاغ می گردد : 

الف )  موضوع مسابقه

باتوجه به اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری مزین به نام « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»شده است. موضوع مسابقه با در نظر گرفتن شعار سال (فرهنگ سازی رفتاری و اقتصادی) با محوریت موضوع « آب » خواهد بود. لذا آموزش دهندگان کلاسهای دوره انتقال نسبت به سوادآموزان برای نگارش انشاء در قالب یکی از محورهای زیر اقدام نمایند:

1-کشور ما ایران در منطقه کم باران قرار دارد . چگونه می توانیم در مصرف آب صرفه جویی و از آن بهتر استفاده کنیم؛

2-اسراف در مصرف آب از نظر اسلام حرام است راه های جلوگیری از آن را بنویسید؛

3-آب یکی از نعمت های خداوندی است اهمیت آب را درزندگی موجودات زنده بنویسید؛

4-سایر موضوع های مرتبط به تشخیص اداره کل استان یا اداره شهرستان

ب ) زمان اجرای مسابقه

 زمان اجرای مسابقه در هفته سوادآموزی برابر تقویم ارائه شده در دستورالعمل مربوط از تاریخ6/10/93 لغایت 12/10/93  خواهد بود. لذا آموزش دهندگان باید نسبت به آمادگی سوادآموزان کلاس خود اقدام و در زمان برگزاری مسابقه موضوع درس انشاء را به مسابقه اختصاص و سوادآموزان را در فرآیند مسابقه شرکت دهند.

پس از اجرای مسابقه انشا نویسی شهرستان ها و مناطق بهترین اوراق انشاء را استخراج و به معاونت سوادآموزی اداره کل ارسال نمایند. معاونت سوادآموزی نیز پس از دریافت اوراق انشاء برتر، بررسی لازم را انجام و حداکثر ده مورد از بهترین ها را تا تاریخ 15/11/93 به سازمان ارسال نمایند.




نوع مطلب : فرهنگ و دانش ، علم و هنر و دانش،
برچسب ها : دستور العمل برگزاری مسابقه انشاء نویسی ویژه سواد آموزان دوره انتقال، انشا نویسی، انشا نماز، دستورالعمل نوشتن انشا، سواد اموزی و انشا، انشاء نویسی ویژه سواد آموزان،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 691
شنبه 22 آذر 1393 :: 0:23


نام و نام خانوادگی:طوبی پاطلا
نام پدر:غلامحسین
تاریخ تولد:۱۳۲۴
تاریخ شهادت:۱۳۵۹/۰۷/۱۱
محل تولد:دزفول
محل شهادت:دزفول
زندگینامه:
شهید طوبی پا طلا زنی مهربان و با محبت بود او دارای هشت فرزند ( پنج پسر و سه دختر ) بود . دارای سواد خواندن و نوشتن بود در زندگی مشکلات زیادی داشت از جمله رسیدگی به فرزندان ، شوهر و مادر شوهرش که مریض بود با این وجود چون علاقه زیادی به سواد آموزی داشت عصرها در کلاس نهضت سواد آموزی شرکت می کرد با ذوق فراوان مشغول خواندن و نوشتن میشد شهید همواره انسانی مهمان نواز بود او همیشه جهت سرکشی به خانه اقوام و دوستان میرفت و از آنها میخواست که آنها نیز به خانه ایشان بروند او بچه های خود را همیشه مرتب نگه میداشت و اکثر وقتش را صرف آسایش آنها میکرد و در کارکرد هیچگاه احساس خستگی نمی کرد با دوستان و اقوام و خانواده اش رفتاری مهربانانه داشت و عجیب اینکه هرگاه شوهرش او را از رفتن به کلاس سواد آموزی منع میکرد با برهان و دلیل او را قانع میکرد وی در اثر بمب باران هوائی مزدوران بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
روحش شاد و راهش گرامی باد .
         http://farzandanezahra.com/%D8%B2%D9%86%D8%AF




نوع مطلب : مطالب مفید و مهم، علم و هنر و دانش،
برچسب ها : سواد آموزی، زندگینامه شهیده طوبی پا طلا، شهیده طوبی پا طلا، طوبی پا طلا، زندگینامه شهیده، زندگی نامه شهیده،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 493
جمعه 21 آذر 1393 :: 20:01


 

بخش اول و دوم این مقاله را پیشتر خواندید. اکنون سومین بخش آن تقدیم شما می‌شود با این یادآوری که این مقاله پیش‌تر در چند شماره‌ی پی‌درپی گیله‌وا (۱۲۶، ۱۲۷، ۱۲۸ و ۱۲۹) چاپ شده اما نسخه‌ی وبلاگ ورگ، آخرین و کامل‌ترین نسخه‌ی این مقاله است که می‌خوانید.

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : مطالب مفید و مهم، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : تعلیم وتربیت،سواد اموزی، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه/ بخش سوم و پایانی، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه، . اُرانسکی ای.م. (۱۳۷۹)، مقدمۀ فقه اللغه ایرانی، ترجمه کریم کشاورز، انتشارات پیام . ابن اثیر عزالدین (۱۳۸۲)، تاریخ کامل (الکامل)، ج ۱۰ و ۱۱، ترجمه‌ی حمید رضا آژیر، انتشارات اساطیر . ابن اسفندیار (۱۳،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 614
جمعه 21 آذر 1393 :: 6:55

اغاز جنبش زیدیه در طبرستان و دیلم
جنبش علویان زیدی در کناره‌ی دریای خزر در آغاز با جنبش علویان کوفه مرتبط بود و از آن تاثیر می‌گرفت. از این رو قیام سفید جامگان زیدیه‌ی علوی (در مقابل سیاه جامگان طرفدار عباسیان) در طبرستان پس از کشته شدن یحیی رهبر قیام زیدیان در کوفه (در سال ۲۴۸ هجری) به دست عبدالله بن طاهری بیش از پیش بر انگیخته شد.  درگذشت «قاسم ابن ابراهیم رسی» رهبر گروه زیدی  قاسمیه در سال ۲۴۶ هجری وکشته شدن یحیی رهبر جدید در قیام زیدیان کوفه دو سال بعد از درگذشت رهبرگروه قاسمیه آن هم به دست یکی از طاهریان در کوفه می‌توانست محرک و انگیزه‌ای برای شورشیان زیدی ساکن در سواحل خزر باشد که در آستانه‌ی سال ۲۵۰ هجری برشمارش افزوده شده بود. از این رو می‌توان گفت که این بر انگیختگی بیش از همه با نام محمد بن عبدالله طاهری گره خورده بود که قاتل یحیی رهبر زیدیان کوفه بود و همین امر خشم زیدیان محلی در طبرستان را بیشتر تحریک می‌کرد. به ویژه این که او در کشتن یحیی بیش از عرف زمانه نفرت افکنی از خود بروز داد.[۸]  محمد جریر طبری مولف تاریخ مشهور طبری که خود در آمل به دنیا آمده و دوره‌ی نخستینِ تحصیل خود را در همین شهر گذرانده و معاصر تحولات قیام علویان بوده و منابع خبری او در باره‌ی این قیام بسیار موثق است، در خصوص نفرتی که محمد بن عبدالله طاهری با کشتن یحیی برانگیخته بود به تفصیل توضیح می‌دهد و از جمله می‌نویسد که او از جانب مستعین (خلیفه‌ی عباسی) مامور سرکوبی قیام یحیی بن عمر علوی زیدی رهبر گروه زیدیه در کوفه شده بود و پس ازکشتن یحیی، دستور داد تا سر یحیی را بریده و «نزد مستعین برند و فتح را به دست خویش برای وی نوشت» (طبری، ج14،ص6132).




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : مطالب مفید و مهم، سواد اموزی و مسائل ان، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : زرتشتی ،سواد آموزی، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه/ بخش دوم، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه، اغاز جنبش زیدیه در طبرستان و دیلم جنبش علویان زیدی در کناره‌ی دریای خزر در آغاز با جنبش علویان کوفه مرتبط بود و از آن تاثیر می‌گرفت. از این رو قیام سفید جامگان زیدیه‌ی علوی (در مقابل سیاه جامگان طرفدا،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 410
پنجشنبه 20 آذر 1393 :: 6:47

طرح موضوع
آغاز تاریخ شکل گیری اولیه ی زندگی انسان در جلگه ی گیلان و به طریق اولی آغاز پویش های فرهنگی هنوز هم یکی از ابهاماتی است که  تا کنون کمتر پژوهشی توانسته کورسویی به درون آن بتاباند. همین طور تاریخ شهر و شهرنشینی در گیلان به پیروی از همین ابهامات، به میزان زیادی ناشناخته مانده است. به استناد نوشته های نادقیق یونانیان، کلی گویی های بسیار گفته شده لیکن ما می دانیم که نوشته های یونانی هر چه از مبداء مدیترانه ی شرقی دورتر می شود و موضوعات جنبه ی محلی و خاص پیدا می کند از دقت آن ها کاسته شده و به کلیاتی نادقیق و افسانه سرایی سوق می یابد و مطالب منتشر شده بیشتر از شنیده هاست تا دیده های نویسندگان . به خصوص در باره ی تاریخ های محلی و به ویژه در خصوص گیلان می دانیم که داده ها و اطلاعات این نوشته ها بیشتر از هر جای دیگری متناقض و  نادقیق است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب :
برچسب ها : فرهنگ،سواد آموزی، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه/ با اشاره به موضوع سواد آموزی، هبوط قدرت از کوهستان به جلگه،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 503
چهارشنبه 19 آذر 1393 :: 6:36

به زنان در کلیساها، دستور سکوت و خاموشی داده شده است؛ تورات سخن گفتن برای زنان در کلیسا را جایز نشمرده است.

پولس می گوید: « در کلیساها خاموش باشند؛ زیرا که برای ایشان حرف زدن جایز نیست، چنان که تورات نیز همین را می گوید.»

در آتن نیز زنان و دختران فقط در خانه تحصیل می کردند، و از تحصیلات عالی محروم بودند. تنها زنان اندکی، آن هم از میان زنان بدکاره سرشناس می توانستند به تحصیلات عالی دست یابند. ولی در دین اسلام نه تنها زنان از نعمت سوادآموزی محروم نیستند، بلکه به فراگیری دانش تشویق شده اند؛ زیرا ستایشی که در شریعت نبوی - صلی الله علیه و آله - از دانشمندان، و افراد با ایمان شده زنان را نیز دربر می گیرد؛ چون هر جا در قرآن افراد مؤمن مورد خطاب قرار گرفته اند، زنان نیز مورد خطابند، مثل این آیه شریفه:

«یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات و الله بما تعملون خبیر»




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : مطالب مفید و مهم، بیسوادی، سواد اموزی و مسائل ان، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : کسب دانش،زنان،سواد آموزی، حق سواد آموزی/قسمتی از مقاله، حق سواد آموزی، حق سواد، حق سواد اموزی بر ای اقشار مختلف، حق سواد اموزی در ایران، حق سواد اموزی برای چه کسانی است، حق سواد اموزی در ایران به نفع چه کسانی است، تورات و سواد اموزی، انجیل و سواد اموزی، در آتن نیز زنان و دختران فقط در خانه تحصیل می کردند، «یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات و الله بما تعملون خبیر»، «طلب دانش یک تکلیف است.»، پیامبر و سواد اموزی، سواداموزی در دینپ، سواد اموزی در دین اسلام، سواد اموزی در دین مسیحیت، سواد اموزی در دین یحود،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1
تعداد بازدید مطلب : 533
سه شنبه 18 آذر 1393 :: 21:13

 آذر:مردم سالاری 

ستاد هماهنگي شوراياري‌ها در جلسه‌اي با حضور شهريار رشيدعليپور، دبير ستاد هماهنگي شوراياري‏ها و دبيران هيات رييسه شوراياري‌هاي مناطق 22گانه تهران با جعفري، معاون سوادآموزي آموزش‌و‌پرورش استان تهران، تفاهمنامه همکاري‌هاي مشترکي را به امضا رساندند.بر اساس اين تفاهمنامه که به امضا رئيس ستاد هماهنگي شوراياري‌ها و مدير کل آموزش و پرورش استان تهران رسيده است، از اين پس اين دو نهاد همکاري‌هاي مشترکي را با يکديگر خواهند داشت. جعفري، معاون سوادآموزي آموزش و پرورش استان تهران در اين جلسه با بيان اهداف انعقاد اين تفاهمنامه گفت: کمتر از يک سال از پيروزي انقلاب نگذشته بود که رهبر کبير انقلاب امام خميني(ره)، فرمان تشکيل نهضت سواد‌آموزي را صادر کردند. در آن زمان ايران 34ميليون نفر جمعيت داشت که فقط حدود 5/47درصد آنها با سواد بودند. وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته طي بيش از 35سال پس از انقلاب اسلامي افزود: بر‌اساس آمار سال 1390، امروز جمعيت کشور حدود 77ميليون نفر است که بيش از 85درصد آنها با سواد هستند که نشان دهنده فعاليت‌هاي توام نهضت سوادآموزي با افزايش جمعيت کشور است به گونه‌اي که سازمان نهضت سوادآموزي ايران تاکنون موفق به دريافت 5 مدال بين‌المللي شده است.

                                                                   




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : خبرهای جدید، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : سوادآموزی،محلات، آغاز همکاري‌هاي مشترک شوراياري‌ها و نهضت سوادآموزي، آغاز همکاري‌هاي مشترک شوراياري، نهضت سوادآموزي، شوراياري‌ها و نهضت سوادآموزي، همکاري‌هاي مشترک شوراياري‌ها و نهضت سوادآموزي، آغاز همکاري‌هاي مشترک شوراياري‌ها،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 399
سه شنبه 18 آذر 1393 :: 18:17


اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: توسعه پایدار کشور نیازمند گسترش چتر سواد آموزی و نهادینه کردن جریان دانایی محور در جامعه است.

«محمد حسین مقیمی» روز یکشنبه در شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان مرکزی افزود: گسترش سواد آموزی و تلاش مستمر در مقابله با بیسوادی در استان نیازمند همکاری و تعامل بیشتر مردم و مسئولان است.

                                            




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : گسترش سوادآموزی،، استاندار مرکزی: توسعه پایدار کشور نیازمند گسترش چتر سوادآموزی است، گسترش چتر سوادآموزی، توسعه پایدار کشور نیازمند گسترش چتر سوادآموزی است، توسعه پایدار کشور، نماینده دولت تدبیر و امید در استان مرکزی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5
تعداد بازدید مطلب : 491
دوشنبه 17 آذر 1393 :: 10:22


نهضت واژه جالبی است،یعنی حالت تحول آفرین است،نهض یعنی،به پاخاستن برای مبارزه با بی سوادی ونادانی….

به گزارش بوتیا به نقل از مینوجهان ،  مناسبت ۷دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)خبرنگارما به سراغ یکی از افراد موفق در این زمینه رفته است .خانم خواستگاری فردی است  که تحصیلات خود را در درکلاسهای نهضت گذرانده ودرحال حاضربه عنوان مسئول سواد آموزی در اداره نضت سوادآموزی  شهرستان مینوجان مشغول به کار است.

شکلک های محدثه




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : علم و هنر و دانش، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : نضت یعنی خواستن وتوانستن،، نهضت یعنی خواستن توانستن است.، نهضت چیست، نهضت به چه معناست، معنی نهضت، معانی نهضت، نهضت یعنی چه،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5
تعداد بازدید مطلب : 830
یکشنبه 16 آذر 1393 :: 21:52


یکشنبه 16 آذر

خبرگزاری تسنیم: استاندار مرکزی گفت: در حال انجام رایزنی‌هایی با سازمان تبلیغات اسلامی استان هستیم که بتوانیم از طریق روحانیانی که به روستاها به منظور ارائه مسائل دینی اعزام می‌شوند بتوانند ساعاتی را نیز به تبلیغات و ترویج سوادآموزی بپردازند.

                                                            




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : بیسوادی، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : روحانیان ،سواد آموزی،فوائد سواد،زیان های بی سوادی، روحانیان در روستاهای استان مرکزی سوادآموزی را ترویج دهند، روحانیان و سواداموزی، روحنیان برای سواد اموزی چه کردند، سواد اموزی و روحانیون، روحانیون برای سواد اموزی چه کردند، بیسوادی و روحانیون،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 315
یکشنبه 16 آذر 1393 :: 21:02

انجمن پناهندگان افغان شعبه قیصریه  با سپانسری شهردارعمومی شهر قیصریه (محترم محمد اوزهاسیکی) توانست که پروژه  9 ماهه کورس های شنا برای 60 کودک ( دختر و پسر) کورس های سواد آموزی و ارایگشری را برای خانم های پناهنده افغان دایر نماید.  این کورس ها که از تاریخ 15 سپتامبر 2013 شروع و در ماه می 2014 ختم گردید، کاملا بصورت رایگان ترتیب داده شده بود. انجمن پناهندگان افغان شعبه قیصریه (یک گروپ متشکل از کودکان ، خانم ها و آقایان)  در دیداری  به تاریخ 6 اگست 2014  به پاس زحمت های شهردار عمومی شهر قیصریه ، هدیه  ای را که ترتیب داده بود ند به محترم آقای اوزهاسیکی تقدیم نموده و خواهان همکاری یبیشتر با پناهندگان افغان گردیدند.

                                                    

 




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : پروژه 9 ماهه کورس های شنا، آرایشگری و سواد آموزی برای پناهندگان افغان – شهر قیصریه، پناهندگان افغان – شهر قیصریه، آرایشگری و سواد آموزی برای پناهندگان افغان،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 4
تعداد بازدید مطلب : 509
یکشنبه 16 آذر 1393 :: 20:30
روند تکامل سوادآموزي
Visitor 24
Category: دنياي فن آوري
روند تکاملي مدارس ايران در مواقعي دچار رکود و مکث نيز بوده است. جمله مغول نه تنها بسياري از مراکز مهم علمي کشور را به ورطه نابودي کشاند، بلکه سال‌هاي سال و تا قدرت يافتن افرادي چون خواجه رشيدالدين فضل‌الله در دربار ايلخان مغول، تاسيس مدارس در بسياري شهرهاي مهم ايران نيز متوقف شد.
                                                  



ادامه مطلب ...

نوع مطلب : سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : تکوین، روند تکامل سواد آموزی، تکامل سواد در ایران، سواداموزی و روند ان، بیسوادی و روند تکامل، سواداموزی و تکامل روند ان، عصر سواداموزی، روند سواد در ایران، سواد در ایران چه پروسه ای را پیش گرفته، بی سوادی و روند انپ، تکوین روند سواد در ایران،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
تعداد بازدید مطلب : 386
یکشنبه 16 آذر 1393 :: 13:51

مقدمه

يكي از دشواري هاي اساسي در كشور هاي در حال توسعه ،مسئله بيسوادي است .در كشور هاي توسعه يافته ميزان بي سوادي در ميان افراد بالاتر از 13 سال بين 3تا4 درصد است . در حالي كه اين رقم در مورد كشور هاي در حال توسعه از مرز 50 درصد نيز بالاتر مي رود در برخي ازكشور ها از 80 درصد هم متجاوز است .ضعف آموزش وپرورش در درجه اول ناشي از عدم كفايت تعداد معلمين مدارس و كمبود وسايل و امكانات آموزشي است .روشن است كه كشور هايي كه در آنها جمعيتها به زبان ها ولحجه ها ي متفاوت گفتوگو مي كنند ،مشكلات شديد تر است .پايين بودن ميزان تعليم عمومي نتايج اسفباري در زمينه هاي مختلف فني ،اداري ،اجتماعي ،اقتصادي به بار آورده است .به طوري كه متخصصان در زمينه هاي مذكور به ميزان ناچيزي در اين كشور ها وجود دارند . در كشور هاي جهان سوم آموزش به طور ناهماهنگي در ميان مردم انتشار يافته است .عوامل جنسيت ،شهر نشيني و وضع اقتصادي در سواد آموزي دخالت دارد به علاوه، مهمتر از همه مسئله فرار مغزها را بايد از زمره مسائل كشور هاي جهان سوم دانست يكي از دشواري هاي ممالك جهان سوم در اشاعه آموزش وپرورش افت تحصيلي است،بدين معني كه تعداد زيادي از كودكان ونوجوانان مدت زيادي از سال را در شهر ها و روستاها به كار اشتغال دارند و نمي توانند عملااز امكانات آموزشي بهرمند شوند زيرا كه اكثر خانواده ها به در آمد فرزندان محتاج اند نتيجه اين كه مطالب و مواردي كه در اين مدارس تدريس و يا آموخته مي شود با نياز هاي توسعه اين كشور ها بي ارتباط است.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : دانش ، بیسوادی، بیسوادی، سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : اثرات سواد آموزی،شهر، نقش سواد بزرگسالان در توسعه جامعه، مسئله بيسوادي، ضعف آموزش وپرورش، عدم كفايت تعداد معلمين مدارس و كمبود وسايل و امكانات آموزشي، سواداموزی، نقش سواد در توسعه جامعه، بیسوادی در ایران، سواداموزی در ایران،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 10
تعداد بازدید مطلب : 2710
شنبه 15 آذر 1393 :: 23:51
سواد آموزی فرصت دوم یادگیری برای همه افراد جامعه است

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش فارس گفت:سواد آموزی ایجاد فرصت دوم یادگیری برای همه افراد جامعه است که نتوانسته اندازفرصت اول یادگیری استفاده کنند
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپروروش فارس،عیسی ملک پور دربرنامه زنده تلویزیونی نگاه روز از شبکه فارس باشاره به مطلب فوق افزود:وحدت وانسجام ملی وداشتن اجتماع منظم ازویژگی های جامعه باسواد است
.




ادامه مطلب ...

نوع مطلب : سواد اموزی و مسائل ان،
برچسب ها : آموزش فرد به فرد، معاون سواد آموزی آموزش وپرورش فارس دربرنامه زنده تلویزیونی نگاه روز، اموزش، اموزشی، سواد آموزی فرصت دوم یادگیری برای همه افراد جامعه است، نعمت سواد، معاون سواد آموزی آموزش وپرورش فارس، نهضت سواد اموزی،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 312
شنبه 15 آذر 1393 :: 19:00
( کل صفحات : 32 ) صفحه شماره صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ...31 32 صفحه بعد


پیوند روزانه
پيوندها
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سواد آموزی بر پایه اقتصاد وفرهنگ وآدرس http://savadiran.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 440
  • کل نظرات ارسالی : 129
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 523
  • بازدید هفته : 1,740
  • بازدید این ماه : 5,185
  • بازدید سال : 55,873
  • بازدید کل : 562,053